уторак, 6. април 2010.

Леон Дегрел о Русима



Продирући у Русију, Немци који су били подвргнути доиста претерано припростој нацистичкој индоктринацији, замишљали су да су једина вредна бића у универзуму Арија... Може се замислити изненађење Немаца када су, силазећи кроз Русију, сретали само плаве с азурним очима... И плавуше! И то какве плавуше! Високе девојке с поља, блиставе, снажне, с јасним плавим очима, природније и здравије од свега што је окупљала Хитлер-Јунгенд. Није било могуће замислити аријевску расу, ако би се држало светих канона хитлеризма
.

Леон Дегрел, «Hitler pre mile anni. Monfalcone»


Руси су велики народ. Када смо ми дошли на вашу земљу, били смо уверени да ћемо се срести са марксистичким подљудима азијатског типа и варварске културе. Тако нас је учила наша пропаганда. Но веома брзо смо схватили да је то била лаж. Руси и Украјинци, то су велики народи, индоевропски народи: мужествени, благородни и великодушни... Брзо сам схватио да је идеја колонизације Русије опасна и ненужна илузија. Ја сам одмах покушао објаснити такав свој став Химлеру и Хитлеру. Али ви знате како су снажне биле пангерманске предрасуде. Колико је само труда мени било потребно да убедим Химлера да промени однос према Валонцима и Французима, а такође и другим Европљанима негерманског рода... али било је јако мало времена а после је почео рат.

''Элементы'' №6

Нема коментара:

Постави коментар