субота, 16. јануар 2010.

Gott mit uns!


Богородица са Христом, Адолф Хитлер, 1913.

Моја осећања Хришћанина указују ми на мога Господа и Спаситеља, као на борца. Она ме приводе ка Човеку, који је једном у усамљености, окружен са само неколико следбеника, видео у Јеврејима њихову праву природу и призвао људе да се боре против њих, и који је - праведни Бог - био већи не као Мученик, већ као Војник. У безграничној љубави, и као Хришћанин и као човек, ја сам читао поглавље које нам говори о томе како је Господ на крају устао у својој сили и узео бич како би истерао из Храма змијино племе. Колико је потресна била његова борба за свет против јеврејског отрова. Данас, после две хиљаде година, са дубоким осећањима ја признајем више него икада чињеницу да је због тога Он морао пролити Своју крв на Крсту...

Адолф Хитлер
12. април 1922.

Нема коментара:

Постави коментар